• Museus i Liceu: una història compartida

Es tracta d'un projecte en xarxa entre museus i entitats de Catalunya per commemorar el 175è aniversari del Teatre, en el si del qual més de cent centres culturals han seleccionat una o diverses obres de les seves col·leccions relacionades amb la història del Liceu, que exposaran durant uns mesos —entre el 15 de març de 2022 i el 31 de juliol de 2023— a les seves seus.

Concretament, el Club Wagner ha seleccionat, entre la seva col·lecció, l'obra Allunyar de tu la teva pròpia meitat (Brünhilde, Acte III, Die Walküre), de l'artista Dino Valls i realitzada el 2010. Aquesta peça forma part de la mostra pictòrica "Visions sobre La Valquíria" que va ser exposada al Gran Teatre del Liceu la temporada 2013/14.

Estem molt contents de compartir-la amb tots vosaltres!

Visites: dilluns de 16 a 19 amb reserva prèvia (concertar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o al 649191543)

A la web del projecte, podeu descobrir totes les peces exposades i els centres participants, així com el nexe de cadascuna d’elles amb el Gran Teatre del Liceu.

Dino Valls def def