En compliment de l’article 10 de la Llei 34/2002 d’11 de juliol de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, l'informem que el titular de la web és:

• Nom: CLUB WAGNER BARCELONA
  • Direcció: C/ València 209, Semisot.1a
  • CP: 08008
  • Població: Barcelona

Els propietaris es reserven el dret de modificar el contingut de la web sense avís previ i sense cap classe de limitació.

La informació remesa a aquesta web haurà de ser veraç i no vulnerarà el dret a tercers ni a la legalitat vigent.

POLÍTICA DE PRIVACITAT

Les dades personals per vostè facilitades, enviades al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., seran tractats pel CLUB WAGNER BARCELONA i domicili a C/ València 209, Semisot.1a amb codi postal 08008 de Barcelona.

Per l’enviament d'una consulta, fer-se membre o sol·licitar rebre el butlletí de notícies l’usuari haurà de prestar el seu consentiment exprés en els formularis del web. En qualsevol cas, si l’usuari volgués revocar el seu consentiment, haurà de comunicar-lo per escrit mitjançant el correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

En compliment amb la normativa vigent, CLUB WAGNER BARCELONA informa que les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb les obligacions contractuals i legals. Davant de la situació que l’usuari només volgués rebre informació en un moment puntual, sense acceptar l’enviament del butlletí de notícies, la informació privada de l’usuari s’esborrarà en el termini d’1 any.

CLUB WAGNER BARCELONA es compromet a observar l’obligació de secret de les dades de caràcter personal que ens faciliti, a tractar-los de forma confidencial i a guardar-los adoptant les mesures necessàries per evitar la seva alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzats. Les dades informades no seran entregades a tercers.

En qualsevol moment, vostè podrà exercir els drets d’accés, rectificació, oposició, cancel·lació, portabilitat i oblit remetent un escrit, juntament amb còpia del seu document nacional d’identitat, al nostre domicili C/ València 209, Semisot.1a de Barcelona.

Així mateix, se l’informa que vostè té el dret de dirigir-se a l’Autoritat de Control competent per presentar qualsevol reclamació que consideri oportuna.

TERMES I CONDICIONS

ENVIAMENT DEL BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Als formularis de contacte i de rebre el butlletí de notícies s’estableix la possibilitat que el client es mostri conforme a rebre notícies de les activitats que es fan al CLUB WAGNER BARCELONA podent revocar aquest consentiment mitjançant un escrit, acompanyat per una còpia del seu document nacional d’identificació, al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

MARQUES I LOGOTIPS DE LA PÀGINA WEB.

Les marques i logotips que apareixen a la pàgina web són propietat del CLUB WAGNER BARCELONA. No es permet el seu ús sense permís previ i per escrit del CLUB WAGNER BARCELONA. i vostè accepta que qualsevol ús pot constituir una infracció dels drets dels propietaris pertinents.