Els seleccionats i guanyadors del Concurs Internacional Lohengrin impulsat pel Club Wagner Barcelona que estaran exposats  al Foyer del Liceu, podran ser contemplats pels membres i simpatitzants del CW en data a determinar.

Les obres exposades seran comentades pels alguns dels artistes participants.

ACTIVITAT CANCEL·LADA COM A PREVENCIÓ DE L'EXPANSIÓ DEL CORONAVIRUS COVID-19

Preguem que disculpin les molèsties.

El dissabte 21 de març, a les 10,30h i a la seu del Club Wagner, el professor Josep Mallol ens introduirà dins els motius de Die Walküre, primera jornada de l'Anell del Nibelung presentant-nos la història, els personatges i per quins cantants excepcionals han estat interpretats. Per tant les il·lustracions musicals amb textos traduïts provindran de grans versions recollides en el temps. .

Per la tarda ens visitaran membres d'altres Associacions Wagnerianes i els oferirem un cocktail de benvinguda al que tots i sou convidats.

ACTIVITAT CANCEL·LADA COM A PREVENCIÓ DE L'EXPANSIÓ DEL CORONAVIRUS COVID-19

Preguem que disculpin les molèsties.

Com a preparació de les representacions de l'òpera romàntica Lohengrin al Liceu, el Club Wagner projectarà la producció que actualment es representa en els Festivals de Bayreuth en dues entregues: el dilluns dia 2 de març i el dilluns dia 9 de març a les 19h.

Aquesta producció te l'alicient del seu director artístic, Christian Thielemann, l'escenografia de Neo Rauch, artista molt apreciat i cotitzat, i les veus de Piort Beczala, Anja Harteros i Waltraud Meier