Els seleccionats i guanyadors del Concurs Internacional Lohengrin impulsat pel Club Wagner Barcelona que estaran exposats  al Foyer del Liceu, podran ser contemplats pels membres i simpatitzants del CW en data a determinar.

Les obres exposades seran comentades pels alguns dels artistes participants.

ACTIVITAT CANCEL·LADA COM A PREVENCIÓ DE L'EXPANSIÓ DEL CORONAVIRUS COVID-19

Preguem que disculpin les molèsties.

El proper dilluns 13 de juliol el Club Wagner reobre les seves portes després del període d'inactivitat imposat per la pandèmia de la COVID-19.

Aquesta reobertura serà emocionant no només perquè significa el nostre retrobament després de tant de temps, sinó perquè també presentarem la Temporada d’activitats 2020-2021! Ens fa molta il·lusió compartir-la amb vosaltres.

Així mateix, visionarem plegats els intants finals d’El capvespre dels déus (Götterdämmerung).

Aquest acte es realitzarà amb un aforament limitat a 25 persones i nominal (prèvia inscripció per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.), i amb totes les mesures de seguretat necessàries per impedir la transmissió del coronavirus.

El dissabte 21 de març, a les 10,30h i a la seu del Club Wagner, el professor Josep Mallol ens introduirà dins els motius de Die Walküre, primera jornada de l'Anell del Nibelung presentant-nos la història, els personatges i per quins cantants excepcionals han estat interpretats. Per tant les il·lustracions musicals amb textos traduïts provindran de grans versions recollides en el temps. .

Per la tarda ens visitaran membres d'altres Associacions Wagnerianes i els oferirem un cocktail de benvinguda al que tots i sou convidats.

ACTIVITAT CANCEL·LADA COM A PREVENCIÓ DE L'EXPANSIÓ DEL CORONAVIRUS COVID-19

Preguem que disculpin les molèsties.