El proper dia 1 de juliol, el Club Wagner us convida a les 19h a una sessió on repassarem una de les figures cabdals de l'Europa de 1900, Richard Strauss, amb diversos fragments de les seves òperes. Ens prepararem per la sessió del dia 15 amb el mestre Josep Pons i Aina Vega per parlar de tot el trencadís sonor fin-de-sciècle.

El proper dimecres 19 de juny a les 19:00h, la revista Barcelona Clàssica, en col.laboració amb el Club Wagner, engega la novena sessió del cicle de xerrades-col.loquis FÒRUM BARCELONA CLÀSSICA amb Miquel Lerín, reconegut mànager artístic, la soprano Jùlia Farrés i el tenor David Alegret. El debat estarà moderat per Aina Vega que, a banda de ser la responsable de comunicació, marketing i programació del Club Wagner, és l'editora de la revista Barcelona Clàssica. La temàtica és "Els reptes de la interpretació lírica actual".

El proper dissabte dia 15 de juny d'11 h a 14 h, el professor Josep Mallol ens introduirà dins els motius de l'anell del Nibelung. Des del flirteig del nan Alberich amb les Filles del Rhin, fins l’apocalipsi divina i el naixement d’un nou món i l'era humana, seran desgranades totes les accions i moments de l’acció escènica i dramàtica. Les il·lustracions musicals amb textos traduïts provindran de grans versions històriques de la seva interpretació.