Amb aquest esperit divulgador, el Club Wagner Barcelona s’ha proposat dotar de subtítols en català a tots aquells DVDs o pel·lícules presents en el nostre arxiu que no tinguin subtítols, o bé també a aquells que estiguin en un idioma més difícil d’entendre pels nostres associats.

Quatre persones, de forma desinteressada, van col.laborar en l’adquisició de les eines i programes informàtics per a la realització d’aquestes tasques difícils i complicades, que van ser encomanades al fill d’una sòcia del nostre Club.

Aquest és un projecte a mig i llarg plaç, ja que disposem d’una quantitat important de material visual, i que òbviament té un cost econòmic. Pensem, però, que el resultat ens permetrà reproduir material fins ara guardat en la foscor i que ens farà gaudir de moments extraordinaris, fet que servirà també per prestigiar encara més el nostre CW davant de la Verband International.

El resultat el veureu aviat en una primera projecció que es programarà més endavant. Esperem doncs que el projecte us entusiasmi i que tingui la continuïtat necessària per anar fent difusió dels drames i pel·lícules wagnerianes en la nostra llengua.

17/02/24 - Manel Bertran