L'últim Fòrum Barcelona Clàssica va tenir lloc dimecres 19 de juny al Club Wagner amb convidats d'excepció com el mànager de cantants més important d'Espanya, Miquel Lerín, la soprano Júlia Farrés i el tenor David Alegret. El debat, que va comptar amb una alta participació, va versar sobre "Els reptes de la interpretació lírica actual". Aina Vega va exercir de moderadora i va oferir el marc conceptual a partir del qual es va discutir tot.

Entrevista a Manel Bertran que podreu veure aquí en motiu de les exposicions sobre 'Die Walküre' i 'Tristan un Isolde', col.leccions que podeu trobar al Club Wagner

Aquest dimecres passat dia 6 de març a les 19h, al Club Wagner, vam poder gaudir d’una nova sessió del Fòrum Barcelona Clàssica amb Joaquim Garrigosa i Raúl Giménez per parlar del paper de les orquestres públiques i privades i la fina línia que separa la música culta i popular, en especial la música per a pel.lícules. Tot, moderat per Aina Vega.

Premsa

Llistat de newsletters

Recordatori activitats 16 i 29
Activitats club Wagner
Vols ser membre del club Wagner?
Gràcies! #Marató Wagner

Contacte premsa