caenfrdees
CWBCNLogoV1 negro 500

El proper dissabte dia 27 d'abril i el següent, 4 de maig, se celebraran, aproximadament entre les 10h i les 14h i les 16h i les 20h les propoeres maratons sobre la Tetralogia al Club Wagner Barcelona.  La versió que podrem veure i escoltar és la de del Metropolitan de Nova York i James Levine, amb Hildegard Behrens, James Morris, Jessye Norman, Crhista Ludwig i Gary Lakes, sota la direcció d'escena d'Otto Schenk. 

El dia 10 d'abril ens trobem amb Elio Ronco, físic i musicòleg, i Martí Marimon, filòsof, músic i crític per debatre el 9è Fòrum Barcelona Clàssica, moderat per Aina Vega. Al llarg de la història de l'art s'ha perseguit un ideal de Bellesa que fins a Kant ha estat àmpliament consensuat. Al segle XIX totes les arts comencen a anar més enllà i explorar nous camins cap a la lletjor. La famosa Bellesa medusea inunda des de Colleridge a Hölderlin i en música, les dissonàncies comencen a ser acceptades i les formes es comencen a desintegrar, fins arribar a un segle XX on el soroll s'apodera de l'aspectre sonor. Per què acceptem un quadre abstracte però en canvi ens molesta certa música conemporània? Farem un recorregut des de Plató fins Lyotard per explicar les sensacions que ens produeix la música bella -i la no tan bella.

Aquest dimecres passat dia 6 de març a les 19h, al Club Wagner, vam poder gaudir d’una nova sessió del Fòrum Barcelona Clàssica amb Joaquim Garrigosa i Raúl Giménez per parlar del paper de les orquestres públiques i privades i la fina línia que separa la música culta i popular, en especial la música per a pel.lícules. Tot, moderat per Aina Vega.

Aquest lloc web utilitza cookies