Dimarts ens acomiadarem, com ja vam fer l'any passat, amb una sessió sobre Bayreuth. En aquesta ocasió, l'historiador i amant de l'òpera Aleix Pratdepàduaens acostarà a l'estrena d'enguany del 25 de juliol: Tannhäusser. Serà una tarda on reflexionarem sobre l'obra wagneriana i farem una audició comparada dels tres personatges principals, Tannhaäusser, Elisabeth i Wolfram. En paraules del propi orador: "Coincidint amb la nova producció de 'Tannhäuser' a Bayreuth, farem una audició a cegues de les darreres veus que han encarnat els rols principals d'aquest títol al 'turó verd'. Una trobada distesa i participativa per escalfar motors per la prémiere del proper 25/07".