De què parlarem?
El nivell dels cantants lírics avui dia és extraordinàriament elevat i, en molta mesura, això és degut a la bona qualitat de l'educació que reben, que ha de ser integral i ha de cobrir diferents gèneres com l'òpera, el lied o l'oratori. La tècnica que s'usa és la mateixa? O es tracta de qüestions metamusicals com l'enfoc d'energies cap a un tipus de resiliència més física, en el cas de l'òpera, o mental, en el cas del lied. Quines són les demandes dels teatres d'òpera i com influeixen en assolir una tècnica àmplia i cap on van les tendències líriques actuals? En parlarem amb dos cantants experimentats que tenen trajectòries diferents i amb una de les persones que coneix més el món de la lírica a Catalunya.

Podeu confirmar assistència a través de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..