La sessió es va iniciar amb una breu explicació del funcionament de la web, fent èmfasi en la biblioteca, on hi ha milers de documents que es poden consultar. Vam conèixer com arribar a Bayreuth (companyies aèrees com Vueling, Lufthansa, KLM i Swiss Airways), quins són els llocs d'interès que hi ha a la vora, com el meravellós Walhalla regnant sobre el Danubi i diversos atractius com la llibreria Breuer und Sohn o la Fàbrica de pianos Steingraeber & Söhne, on originàriament es van construir les campanes de Parsifal, la casa-museu Wahnfried, on hi ha enterrats Wagner, Còssima i el seu gos i el castell que hi ha a la vora, compartint jardins amb la casa, entre molts d'altres.

En cas de tenir una mica més de temps entre drama i drama, es van presentar opcions ben diverses a la vora de Bayreuth, amb pobles com Eckersdorf, Bad-Berneck- Wunsiedel, Limmersdorf (on es pot veure un immens til·ler que va inspirar a Wolfgang Wagner en l'escenografia de Meistersinger), Bamberg i la seva cervesa fumada, tots els atractius de Nürnberg, Rothenburg ob der Tauber, i diversos restaurants on es pot beure i menjar de manera deliciosa i amb un ambient encantador.

Finalment vam poder veure fragments de produccions que actualment estan vives a Bayreuth de Der fliegende Holländer, Tristan und Isolde, Die Walküre, Die Meistersinger von Nürnberg o Parsifal. Petites dosis de grans experiències en acte i en potència.

Aquí podeu consultar el Power Point amb les dades necessàries.